In een snel veranderende samenleving en weinig sociale cohesie in de persoonlijke omgeving hebben opgroeiende kinderen behoefte aan ‘vaste grond’ en structuur. De school van vandaag de dag met een accent op persoonsvorming speelt hier op in.

Maar de school staat niet langer op zichzelf. De rol van bedrijven, de verbinding met het primair onderwijs, regionalisering en decentralisering: ontwikkelingen die ook verband houden met de plaats en koers van het onderwijs.

Is dit een duurzaam concept? Of is elke onderwijsvernieuwing ook een product van de tijd en is er ook telkens sprake van veroudering?

Heeft u aanvullende informatie?

Deze website is altijd in ontwikkeling en nooit volledig. Kunt u dus meer vertellen over een foto of een fotoserie? Heeft u zelf beeldmateriaal beschikbaar dat u met ons wilt delen? Geef graag via onderstaand formulier uw informatie door!

Gaat het om één specifieke foto, omschrijf dan over welke foto het gaat. Vul ook uw contactgegevens in, zodat wij u kunnen benaderen bij aanvullende vragen. Alleen als u bij 'naamsvermelding' een vinkje zet voor toestemming, zullen wij eventueel uw naam vermelden in de presentatie. 

Heeft u beeldmateriaal, laat dit dan bij 'toelichting' weten zodat wij contact met u op kunnen nemen. 

× U heeft niet alle velden correct ingevoerd.